Direktlänk till inlägg 15 april 2013

träningsvärk

Av warriorprincess - 15 april 2013 17:50

ojojoj vilken träningsvärk jag har haft... det finns nog lite muskler där under i alla fall... haha ;)

  

jag har inte tränat under helgen, jag har jobbat delad tur både lördag o söndag o där emellan var jag tvungen att äta o sova för att orka.. känns inte helt sunt att arbeta 21 timmar på en helg... men men... såååå idag har jag varit ledig, men det finns ju då en massa måsten som ska hinnas med... o jag behövde verkligen vila efter denna helgen..


imorgon jobbar jag kvällen o börjar 13.00, så det blir ingen träning då heller... men på onsdag börjar jag inte förrän 15,30 så då tänkte jag att jag skulle träna innan jobbet :)

sen kan jag träna både lördag o söndag för då är jag ledig :) kanske ska våga mig på ett pass... eller så väntar jag lite tills jag får lite ordning på musklerna o blir lite varm i kläderna... annars kanske jag blir sängliggande av värk.. hahahaha

man ska inte ta allt så allvarligt... jag tränar för att komma i form, absolut... men mest för att jag vill må bra med mig själv, både mitt inre o mitt yttre :)


Låt inte dagens besvikelser kasta en skugga över morgondagens drömmar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av warriorprincess - 6 augusti 2014 13:14

10 kg skillnad...      

Av warriorprincess - 4 augusti 2014 13:23

i april 2013 tog jag dessa måtten... vi räknar därifrån.. nu har jag gjort en vecka med vlcd..   överarm - 36 cm hals - 36 cm byst (med bh) - 110 cm under byst - 97 cm höft - 126 cm lår - 69 cm   vikt 99,0 kg   överarm - 34 ...

Av warriorprincess - 30 juli 2014 00:19

hej hopp.. nu har jag börjat min kur med vlcd... det blev inte cambridge utan en billigare variant.. nutrilett.. det funkar ju... jag har precis passerat mitt andra dygn.. på första dygnet gick jag ner 1,8 kg.. jag kör inte ren strikt kur utan ko...

Av warriorprincess - 6 juli 2014 04:20

klockan är ungefär kvart i fem på morgonen... jag sitter på jobbet o dricker kaffe.. hittade bilder från när jag startade den här bloggen o bilder från den första juni i år... det är ca 1 år mellan bilderna och 9 kilo... den största skillnade...

Av warriorprincess - 5 juli 2014 01:41

tja... har inte uppdaterat bloggen på bra länge... har inte funnits tid för träning eller annat.. så ligger kvar på samma vikt som i mitt senaste inlägg.. alltså drygt 90 kg.. ska ta tag i det nu.. men det blir inte med enormt mkt träning till ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards