Alla inlägg under april 2013

Av warriorprincess - 15 april 2013 17:50

ojojoj vilken träningsvärk jag har haft... det finns nog lite muskler där under i alla fall... haha ;)

  

jag har inte tränat under helgen, jag har jobbat delad tur både lördag o söndag o där emellan var jag tvungen att äta o sova för att orka.. känns inte helt sunt att arbeta 21 timmar på en helg... men men... såååå idag har jag varit ledig, men det finns ju då en massa måsten som ska hinnas med... o jag behövde verkligen vila efter denna helgen..


imorgon jobbar jag kvällen o börjar 13.00, så det blir ingen träning då heller... men på onsdag börjar jag inte förrän 15,30 så då tänkte jag att jag skulle träna innan jobbet :)

sen kan jag träna både lördag o söndag för då är jag ledig :) kanske ska våga mig på ett pass... eller så väntar jag lite tills jag får lite ordning på musklerna o blir lite varm i kläderna... annars kanske jag blir sängliggande av värk.. hahahaha

man ska inte ta allt så allvarligt... jag tränar för att komma i form, absolut... men mest för att jag vill må bra med mig själv, både mitt inre o mitt yttre :)


Låt inte dagens besvikelser kasta en skugga över morgondagens drömmar

Av warriorprincess - 12 april 2013 14:28

idag har jag gjort första passet på gymmet, jag höll på i en timma.

jag gick o cyklade sen tränade jag armarna lite..

kan säga att jag tror faktiskt att det kommer att kännas i kroppen imorgon och gör det det så är jag nöjd...

skulle dock vilja ha ett typ tränings - schema, vilka maskiner jag ska använda o hur länge...

så att jag inte står där som en idiot medan jag funderar på vilken jag ska gå till...

jag vet ju egentligen hur jag ska träna, men jag har inte gjort det på ett år pga sjukskrivning... men ändå..


försökte börja min dag nyttigt med keso, musli o banan... men... då jag inte är ett så stort fan av keso gick det väl sådär ska jag säga... åkte o tränade med endast en banan o typ 3 skedar keso var väl ingen höjdare, var ju vrååååålhungrig sen när jag gick därifrån... men men... man lär sig väl... är iaf helt slut nu... 

ska dock sätta mig i bilen o köra 3mil till familjen o hälsa på... helst hade jag bara legat i soffan o slappat...

har inte druckit kaffe idag heller... kanske därför jag är sååå trött...

i alla fall... planen... kasta in dottern i duschen - åka till mamma, kaffe kanske - åka till syster och klämma tuttar, ja ni läste rätt, hon har skaffat sig tuttar    - sen blir det mormor, hon ville visst ha skjuts till affären.... - sen blir det att heja på pappa o ge han ett usb med filmer.. - jag tänker inte stanna på middag som de ville, jag vill bara hem för väl hemma så ska jag hänga tvätt, tvätta mer, byta sängkläder, förbereda för att jobba delad tur både lördag o söndag....

ZZZzzzzznark.......


nää dags att ta sig i kragen 


att inte ha blivit älskad är otur - att inte kunna älska det är olycka


Av warriorprincess - 10 april 2013 14:39

överarm - 36 cm

hals - 36 cm

byst (med bh) - 110 cm

under byst - 97 cm

midja - 100 cm

höft - 126 cm

lår - 69 cm


vikt 99,0 kg


idag, den 10 april 2013 har jag fått nog....

jag ska inte stirra mig blind på vikten... men... måtten ska bli intressanta...

jag ska uppdatera måtten 1 gång i månaden...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards